donderdag 4 januari 2018

Waar Thee is, is Liefde

Hallo Allemaal,

We gaan weer een fris nieuw jaar tegemoet met natuurlijk weer veel gefreubel. Dit is mijn eerste kaartje die ik met jullie wil delen met de mooie Afternoon Tea Collectie. 
Ik heb er deze theepot mee gemaakt. 



Als basis heb ik een Dutch Shape Art mal gebruikt. Het papier komt van de 6011/0535 Afternoon Tea. Met een zwarte pen heb ik de randen bewerkt.  De randen langs de theepot zijn de 6002/0479 No End Borders. Zo krijgt de deksel een mooi randje.




De stempel in het midden van de theepot is de 6410/0465 Afternoon Tea Stempelsset.

6410/0465 Stempelset Teksten Afternoon tea

Dit heb ik op Vellum gestempeld. Hierachter heb ik een papieren gebaksonderzetter gebruikt. Het stempelafdrukje is ingekleurd met Sennelier A'quarelle.


De 6011/0976 Afternoon Tea theekopjes heb ik uitgesneden en om en om in 2 kleuren opgestapeld. 

6002/0976 Afternoon Tea kopjes + theepot

Een bloementoefje erbij is altijd leuk. De blaadjes komen van de mooie 6004/0023 Crafty Cocktail bladeren, dit is een combinatie van stansen en stempels. Ik heb ze bewerkt met inkt en tussen de bloemen geplakt.

Dit was mijn kaartje voor vandaag. Tot de volgende keer. 

Liefs Monique

0 reacties:

Een reactie posten