zondag 7 januari 2018

Winter Wonderland

Hallo Allemaal

De kerstdagen zijn dan wel voorbij, de winter nog niet. Ergens hoop ik nog op een paar koude weken. Lekker schaatsen  of een lange wandeling door de sneeuw. Dit kleine jongetje is er klaar voor. Een warme jas en sjaal hangen op de kapstok te wachten.


Een nieuwe maand en dat betekend ook een nieuwe Sketch Challenge bij Noor!Design. Hij is weer leuk ! Doen jullie ook weer gezellig mee?

Voor deze kaar heb ik gebruik gemaakt van een Shape art kaart. Deze heb ik uitgesneden uit wit cardstock en kraft karton en bewerkt met distress inkt. Het design papier komt uit het papier blokje ''Misty Winter'' 6011/0527. 

6011/0527 Paper bloc Misty Winter

De randen van de verschillende lagen bewerkt met een paper distresser voor een rafelig randje. Voor de layout van deze kaart heb ik natuurlijk de sketch gevolgd van de Challenge.


Voor de cirkel in de rechter bovenhoek heb ik de blauwe Doily mal gebruikt van Noor! 6002/0478. De Floral Flourishes Lantaarn 6002/0194  heb ik uit donker blauw cardstock en uit kraft karton gesneden. 

6002/0194 Garden Lantaarn

Zo krijgt de lantaarn net even wat meer diepte. De donker blauwe kleur komt weer terug in het mat randje van het ingekleurde plaatje. Dit is een digitaal stempel afdrukje van Mo Manning. Deze heb ik ingekleurd met alcohol markers. Wat een schatje he. 

6002/0910 Winter Wishes  Sterrencirkel

De mooie sterrencirkel 6002/0910 willen we graag deze maand op de sketch terug zien. Ik heb hem uit wit cardstock gesneden en de sterren voorzien van een strass steentje. De twee bloemen komen uit de ''Crafty Cocktail Blossom'' set 6004/0009 van Noor! Deze heb ik bewerkt met embossing poeder en met een parelpen het hart gemaakt. 


Op de banner achter de lagen heb ik een strook kant gebruikt en met nep sneeuw heb ik hier en daar wat sneeuw aangebracht. De houten sterren passen er mooi bij en haalt de kraft kleur meer op in de kaart. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn kaart. En heb jij de sterrencirkel mal? 6002/0910 dan gezellig mee doen hoor! 

Groetjes Miranda Kosmeier

1 opmerking: