maandag 30 april 2018

Beautifull Day

Hallo Allemaal,

Wat is kliederen toch superleuk. Ik heb deze keer een Mixed Media Tag gemaakt. 


Als Basis heb ik een tag gebruikt en deze op Mixed Media papier uitgesneden en ingesmeerd met Witte Gesso.


Ik heb de 6002/0832 Mixed Up Marrakech stencil gebruikt en hieroverheen strucruurpasta gesmeerd. Voor de ondergrond spray ik water over de tag. Voor de kleur roze heb ik Lindy's spray gebruikt. 


Ik heb de 6002/0979 Mixed Up Muurstans gestanst en ingesmeerd met gesso. Deze gehalveerd en aan beide kanten van de tag opgeplakt. Bij de muurstans heb ik grijze Dylousion inkt gebruikt. 
Ik mat het mixed media papier op de tag. 


Het Decoraam 6002/1080 van Little Happiness is bewerkt met embossingoeder. Hieroverheen met een sponsje gesso gesmeerd en dit laten drogen. Dan water over het raam gesprayd en met grijze Dylousion inkt hier en daar de inkt laten vloeien over het raam. 


Onder het raam zit de 6140/0455 Clear Stamp Flower. Deze bloem op perkament papier gestempeld en bewerkt met witte embossingoeder.
De stempel uitgeknipt.


Verder er nog een leuke tekst bij gedaan en een bloementoefje. Bij het Bloementoefje zit de 6004/0023 crafty Cocktail Leaves. 

Ik wens jullie nog een fijne dag, tot de volgende keer. 

Liefs Monique

1 opmerking: