dinsdag 29 mei 2018

Psssst

Hallo allemaal,

Fijn dat jullie weer langskomen op ons blog. Vandaag heb ik dit kaartje voor jullie gemaakt. 


Ik kwam vorige week zo'n leuke stempel tegen van Mo Manning van twee kleine ballerina's dat ik deze gewoon moest gebruiken voor een kaartje. De stempel heb ik gekleurd met Nuvo alcoholmarkers 

6002/0855 Scr@p Scrapbookstencil Basic Shapes

Als basis voor deze kaart heb ik gebruik gemaakt van het scrap stencil Basic Shapes. Hiervan heb ik de grootste hexagon gebruikt en deze 2 keer uit cardstock geknipt en 1 keer uit designpapier

6011/0560 Paper bloc Prima Ballerina

Het paperbloc Prima Ballerina 6011/0560 past natuurlijk helemaal bij deze schattige ballerina's.

 6002/0987 Blauw Vierkant Vlinder met frame

Op het hexagon heb ik een vierkant gemaakt met het Blauw Vierkant Vlinder met frame 6002/0987 en hierop heb ik het ingekleurde stempel geplakt. Onder het vierkant heb ik nog een strook designpapier met lint verwerkt. 

 6002/1046 Little Happiness Spitzen 

Ik heb de Little Happines spitzen 6002/1046 eerst uitgestanst uit roze cardstock. Daarna heb ik de stans op wit cardstock gelegd en met potlood ben ik langs de stans gegaan. Dit heb ik uitgeknipt en hierop de spitzen geplakt. 


Onder de dames heb ik een strikje gemaakt en hierom heen wat bloemen gerangschikt. 

6002/1082 Floral Flourishes Rib Flowers  

De roze bloem heb ik gemaakt met Floral Flourishes Rib flowers 6002/1082. Ik heb de 4 grootste van deze set gebruikt, een gaatje erin gemaakt en hierdoor heen 4 dubbele meeldraden doorheen gehaald. Er omheen heen heb ik nog wat roll-up roses verwerkt. Onder de bloemetjes heb ik, aan beide zijde een Vintage Flourishes Swirls 6003/0061 verwerkt.


Als laatste heb ik wat kaders gestempeld op designpapier en deze uitgeknipt. Op 1 van deze kaders heb ik de tekst Psssst geplakt. De tekst heb ik zelf geprint.

6410/0468 Stempels  Script

Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven. Leuk dat jullie langs zijn geweest. Tot volgende week.

Liefs Syl

2 opmerkingen: