zondag 24 juni 2018

Grote Avonturen

Hallo Allemaal

Voor deze kaart ben ik aan de slag gegaan met het mooie Lavender Garden papier van Noor! Design 611/0591. Zo blij dat er weer nieuwe design papiertjes uit zijn gekomen in deze mooie paars/groene combinatie.


Voor de basis van deze kaart heb ik gekozen voor een Dutch Doobadoo shape art mal. Paars cardstock met hierop het mooie design papier met hartje gemat op wit cardstock.
In het midden een brede baan van ribbelkarton. 


Het stempeltje is van Mo manning en ingekleurd met mijn alcohol markers. Is ze niet schattig! Zo leuk om het plaatje af te stemmen op het design papier. Zo krijg je een leuk bij elkaar passend geheel.
6011/0591 Paper bloc Lavender Garden

Met frantage Enamel heb ik de achtergrond bewerkt. Het afdrukje gemat op paars cardstock. Onder het afdrukje zie je het design papier met de dotten uit de Lavender Garden Set 6011/0591.


Aan de zijkanten van het Ribbelkarton zie je de nieuwe blauwe rand van Noor!  Sophia 6002/1113. ooh dit is echt een plaatje van een mal! Zo fijntjes.

6002/1113 Blauwe rand Sophia

Ook nieuw in de collectie zijn de Floral Flourishes Bloemen 6002/1081. Een toffe set met verschillende formaten. In het midden heb ik een klein gaatje gemaakt met de gaatjes maker van Joy!crafts. zo passen de meeldraden er perfect door.


De bladeren komen uit de Vitage flourishes collectie beukenbladeren 6003/0081.

6002/1081 Floral Flourishes Large Flowers

De kaart verder aangekleed met de wolkjes 6002/0199 en een maantje. Aan de grote strik hangt nog een leuk sterren labeltje 6002/1100
Bijna bedtijd voor het kleine meisje in haar pyama. Misschien nog een verhaaltje voor het slapen gaan. Grote Avonturen beginnen klein.

6002/1100 Little Happiness Labels

Leuk dat jullie weer hebben gekeken. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren. Tot volgende week!

Groetjes 
Miranda Kosmeier

1 opmerking: