zondag 24 juni 2018

happy Birthday

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik voor jullie dit zomerse boekkaartje et het leuke zomer designpapier van Noor! Design. Basis is gemaakt met de mal van Dutch Doobadoo.


Het papier wat ik gebruikt heb is de Tropical Summer set, het plaatje komt uit de Seaside Greetings set met plaatjes.



Ik heb de bloemen en het ijsje ook allemaal uitgstanst uit dessinpapier. De takjes en filmstrip heb ik uit wit cardstock gestanst.

 



Bovenaan heb ik nog een klein labeltje geplakt.


 De randjes van de kaart heb ik een beetje ingesmeerd met witte gesso en wat glitterOnder het plaatje zit nog een stukje verbandgaas en alle stukjes papier heb ik bewerkt met bruine inkt.

Ben benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden.


2 opmerkingen:

  1. Super zeg, wat een vrolijkheid. Mooie vrolijke kleuren, leuk plaatje en die ijsjes zijn er echt super bij.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen