dinsdag 21 augustus 2018

Be yourself

Hoi allemaal,

Ik wilde voor vandaag een kaartje maken met onze nieuwe no end border stans die onderdeel uitmaakt van de nieuwe september collectie en dit is het geworden.


Ik heb dit keer gekozen voor een standaard vierkante dubbele kaart.. Ik heb hiervoor oud roze (14,5 bij 14,5 cm) en wit cardstock (14 bij 14 cm) gebruikt.


Als designpapier heb ik gekozen voor het paperbloc Fantasy Fields 6011/0566 en hiervan heb ik een vierkant gesneden van 13,5 bij 13,5 cm).

 6002/1084  Noor! No end Border Bubbels and stiksels

Uit  de linker bovenhoek heb ik de No End Border Bubbles en Seam 6002/1084 gestanst en hieronder heb ik een contrasterende kleur uit het designpapier verwerkt. 

  

Langs de zijranden heb ik de Blauwe rand Sophia gebruikt 6002/1113.

 6002/1112 Blauw Frame Oval Sophia

Aan de bovenkant van de kaart heb ik een stukje van het Blauwe Frame Oval Sophia 6002/1112 verwerkt. Ik heb de stans liggend gebruikt en verwerkt.


Om de kaart niet al te zoet te maken qua kleur heb ik het hekje uit kraftpapier gestanst en achter het plaatje verwerkt.

 

 Dit hekje komt uit de Under the Sea collectie Schelpen 6002/0653.


Ik heb ervoor gekozen om in de linker benedenhoek en rechter bovenhoek flinke bloementoefen te maken met de Floral Flourishes Floral Delight 6002/1114. 

 

De tekst vind ik echt zooo tof en past zo mooi bij het plaatje en zijn beiden van Bella Lulu. Ik heb als afwerking in de bloemenhartjes en op de randstansen nog wat pareltjes verwerkt met Nuvo drops.

Dit was het weer voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Liefs Syl

1 opmerking: