dinsdag 28 augustus 2018

Christmas

Hoi allemaal,

Ik heb weer een kaartje voor jullie gemaakt en uiteraard is het een kerstkaartje. Het duurt gelukkig nog even voor het zover is maar ik heb een hekel aan haasten dus ik begin er vroeg mee. 


Ik heb gekozen voor de Swing Card Circle van Dutch Doobadoo. Ik heb deze overgetrokken op 
off white cardstock.

6011/0571 Paper bloc Holly Jolly
Ik heb voor deze kaart voor het Holly Jolly designpapier 6011/0571 gekozen. Ik vind de pasteltinten met het contrast erg mooi om te gebruiken.
   
  

Aan de beide zeiden heb ik de Blauw Border met Bloemen 6002/0098 gebruikt. Het is een al wat oudere border mal maar het is echt een plaatje. 

       6002/0699 Blauw ornament met bloemen

Ik heb het blauw ornament met bloemen 6002/0699 gebruikt op het binnen ovaal. Het binnen ovaal heb ik eerst met contrasterend designpapier bekleed en hierna de stans erop verwerkt. Ik heb hiervoor 3D kit gebruikt zodat het een beetje diepte geeft.  Ik heb een stempel van Mo Manning gebruikt en deze ingekleurd met Nuvo alcohol markers. 

 

De kerstboom uit de serie Silent Night 6002/1144 is zoooo mooi! Eigenlijk hoort deze bij iedereen in de collectie, die kerstkaarten maakt. Ik heb deze gestanst uit het designpapier en ge-embost. De 
ge-emboste delen heb ik met Versa Magic Ocean Green bewerkt en daarna op de takken witte gesso gesmeerd. Nu lijkt het net alsof er sneeuw op de bomen ligt. 

  6003/0088 Vintage Flourishes Vouw-Ster

In de linker bovenhoek heb ik de Sterren uit de Vintage Flourishes serie 6003/0088 gebruikt. Deze passen zo goed bij de kerstkaart. Dit is een 3D stansje, de lijnen kun je goed zien en deze vouw je voorzichtig zodat er een ster ontstaat. De stans heeft kleine plakrandjes die je ook om kunt vouwen zodat je de ster goed kunt bevestigen. 

 

De tekst in de rechterbovenhoek is van de  Silent Night Let it Snow 6002/1143 mal. Ik heb deze uit een beetje oud rose cardstock gestanst en gemat op off white cardstock.  Ik heb de border stans en de doilie afgewerkt met nuvo drops en boven aan het kaartje heb ik nog een strikje geplakt met een bedeltje van een poesje. 


Dit was het weer voor vandaag. Leuk dat je even kwam kijken en ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Liefs Syl

2 opmerkingen: