dinsdag 14 augustus 2018

Merry Christmas

Hoi allemaal,

Het is weer dinsdag dus weer een blogje van mij. Deze week is de september collectie uitgekomen en wat zijn er weer een gave spulletjes gekomen! Het is dus echt geen straf om met deze spulletjes weer een kaartje te maken.


Dit is mijn kaart geworden, ik heb dit keer de Dutch Shape Arte Frame gebruikt als basis voor mijn kaart.
Ik heb het nieuw uitgekomen Holly Jolly kerstpapier 6011/0571 gebruikt voor deze kaart. En wat een gaaf papier is dat. Ik heb al eerder gezegd dat kerst voor mij niet persé in de traditionele kleuren hoeft te zijn dus dit is helemaal goed. De mooie zachte pasteltinten zijn prachtig. 

 

Tussen het grijsblauwe cardstock en het kraftpapier heb ik de Blauw Kantrand Cirkel 6002/1141 verwerkt. Dit is een erg mooie mal met hierin nog 5 ronde cirkels met een stikrand.

 

In de rechterbovenhoek heb ik gebruik gemaakt van de Merry Christmas mal uit de Silent Night collectie (Let it snow) 6002/1143. Ik weet niet hoe jullie erover denken maar ik vind het Silent Night een mooie aanvulling op de kerstcollectie geworden. 


Ik heb deze uit kraft gestanst en de cirkel in blauw/grijs. Deze heb ik met de Merry Christmas mal ge-embost. De witte ster komt uit de Silent Night Ice Crystals stans 6002/1120

 6002/1144 Silent Night Kerstboom

Nu hebben we van Noor al best aardig wat kerstbomen of naaldbomen als stans maar deze is het voor mij echt helemaal!! Ik heb deze uit het grijsblauw cardstock gestanst en ge-embost. Het ge-emboste deel heb ik met distress ink Faded Jeans bewerkt. Daarna heb ik met mijn waaierkwast en witte gesso de "sneeuw" op de boom aangebracht. 

 6002/1019 Happy Holidays Hertjes

De hertjes mogen niet ontbreken natuurlijk. Ten eerste omdat ze gewoon super schattig zijn en ten tweede omdat het erg leuk bij het plaatje van Bella Lulu past.

  
De kaart heb ik verder afgemaakt met de Ice Crystals uit de Silent Night serie 6002/1120. Ik heb deze her en der op de kaart geplakt en de hartjes heb ik met Nuvo drops een licht grijsblauw kleurtje gegeven.

6002/1120 Silent Night Ice Cristals

Ik hoop dat ik jullie net zo enthousiast heb kunnen maken als ik ben over deze collectie en dat ik jullie weer heb mogen inspireren. 

Liefs Syl

1 opmerking: