dinsdag 11 september 2018

Big Splash

Hoi allemaal,

Hoe leuk is het niet om iemand, die een nieuwe uitdaging aan wil gaan, een hart onder de riem te steken met een kaartje. Dit is zo'n kaartje en ik wil deze graag met jullie delen!


Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Mal Cascade gebruikt en deze heb ik uit licht groen en wit cardstock overgetrokken.

6011/0568 Paper bloc Vintage Soul
Ik heb verder gekozen voor het Paperbloc Vintage Soul 6011/0568.

 6002/1142 Blauw Kantrand

Op de beide zijkanten heb ik de Blauw Kantrand 6002/1142 gebruikt. Deze heb ik wel iets moeten inkorten om het passend te maken voor de kaart. 

 6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

Bovenin het midden heb ik de Blauw Kantrand Cirkel gebruikt 6002/1141. Voor de binnenkant van de cirkel heb ik een cirkel gestanst. Deze cirkelstans met stikrand is bijgeleverd bij deze prachtige doilie. Het plaatje en de tekst "Don't be afraid to make a big splash" is een digistamp van Mo Manning en deze heb ik ingekleurd met Nuvo Alcohol Markers.

  
Om een beetje het idee van water te geven heb ik de Waves stans uit de Sailing Home serie 6002/1128 onder een deel van de stempel verwerkt.

 
Onderaan de kaart en in de linker bovenhoek heb ik de bloemen van de Floral Flourishes Floral Delight 6002/1114 verwerkt. Ik heb deze uit designpapier gestanst en afgewerkt met Nuvo drops. Ook de randstans en de cirkelsstans heb ik met Nuvo drops afgewerkt. 

6002/1114 Floral Flourishes Floral Delight

Ik hoop dat ik jullie vandaag weer heb mogen inspireren. Tot volgende week!

Liefs, Syl

1 opmerking: