woensdag 12 september 2018

Memorydex

Hallo Allemaal,

Dat scr@ppen ontzettend leuk is om te doen wist ik al, maar dat het op de memorydex kaartjes ook mogelijk is heb ik pas ontdekt. In deze post laat ik een aantal kaartjes hiermee zien.


Voor deze kaartjes heb ik het leuke  dots en stripes papier gebruikt uit de scr@p collectie.

6011/0574  SCR@P  Design Paper Dots&Stripes
6011/0574

De kleuren passen prima bij elkaar en je kan alles door elkaar gebruiken en als bonus zitten er ook leuke teksten bij.


De leuke stansjes en stempeltjes van de journaling kit hebben echt wel een hoog heb gehalte want wat zijn die leuk zeg.

6004/0028 SCR@P Snijstencils & Stempels - Journaling Kit
6004/0028


Uiteraard horen de stansjes en stempeltjes van de Photo Shoot kit er ook bij.

6004/0029  SCR@P Photo Shoot Kit 


Ik vind het leuk om een setje van twee bijpassende kaartjes te maken. Hieronder volgen nog twee kaartje die bij elkaar passen.


Voor deze twee kaartjes heb ik de cirkelstans gebruikt 1 x gewoon en 1 x in negatief.

6002/1084  Noor! No end Border Bubbels and stiksels
6002/1084


Een leuke herinnering aan de workshop  Christmas in July 2018.


Ook onze Noor heeft de Kerst al op haar bol. 


Hopelijk heb ik jullie aangestoken met het scr@pvirus op de memorydex kaartjes

Zo ontzettend leuk om te doen.

groet 

1 opmerking: