woensdag 19 september 2018

Merry Christmas

Hallo Allemaal,

Deze keer weer een kaart met een beetje mixed media en vol met poinsettia voor de kerst. 


De basis is een rechthoekige witte enkele kaart met daarop een kader in mosgroen en daar weer een mixed media gedeelte op. Op onderstaande foto kun je tussen het ribbelkarton doorkijken en het mixed media gedeelte zien.


De prachtige poinsetta in dezelfde tint met de restanten van het aquarelpapier heb ik veelvuldig op deze kaart gebruikt.

6002/1048 Happy Holidays Poinsetti
6002/1048


De winter Wishes hertenkop is mooi karakteristiek deze keer in twee kleuren achter elkaar geplaatst.

6002/1018  Winter Wishes Hertenkop
6002/1018


 De happy Holidays hertjes heb ik met kit iets verhoogt geplaatst dit geeft een mooi contrast.

6002/1019 Happy Holidays Hertjes
 6002/1019


Tussen de poinsettia heb ik onderstaande takjes gebruikt.

6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst  6002/0775 Happy Holidays Hulsttakjes
6002/0769                  6002/0775


Het Merry Christmas rad heeft een prominente plaats gekregen op deze kaart.

6002/1143 Silent Night Let it snow
6002/1143 


Als je goed kijkt zie je aan de zijkant van de kaart de mooie kantrand. 

6002/1142 Blauw Kantrand
6002/1142


Nog even een totaal plaatje en dan bedank ik je voor het bezoek aan het blog en heel graag tot volgende week

groet 

8 opmerkingen:

  1. Oh Corry wat is hij weer mooi......... Soms denk ik dat ik niet genoeg tijd neem om te experimenteren....... maar ik moet er echt eens voor gaan zitten!! Dit is gewoon te gaaf om niet ook te willen proberen ;) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super super mooi Corry de dagen zijn hoer zo ondertussen te kort met al het moois wat ik zie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geweldig!! wat een pracht van een creatie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Corry, wat een geweldige kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat een mooie kerstkaart😍😍, deze zou ik graag in de brievenbus zien liggen hoor🙊🙈. Sorry mooie kleurcombinaties en al die leuke nieuwe noortjes. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen