maandag 24 september 2018

Snow Kisses

Hallo Allemaal,

Wat is het verslavend leuk om eigen achtergronden te maken. 
Vandaag eens een Winterse Mixed Media Tag.


Als basis heb ik Schutpapier gebruikt. Ik heb de stansmal 6002/0911 Winter Wishes Sterrenrand eerst geëmbost in de tag. Hierna heb ik de tag ingesmeerd met Gesso.  Ik heb de tag bewerkt met een inktspray.

6002/0911 Winter Wishes  Sterrenrand

Ik stans de Winter Wishes Sterrenrand uit en mat dit in het geëmboste deel in de tag. Met structuurpasta maak ik met een mask stencil Reliëf aan.  Als dit droog is, stempel ik met de 6410/0468 Script Stempel over de structuurpasta. De randen met zwarte inkt rondom bewerkt.


Met structuurpasta maak ik met een mask stencil Reliëf aan. 
Als dit droog is, stempel ik met de 6410/0468 Script Stempel over de structuurpasta. 

6410/0468 Stempels  Script

De randen met zwarte inkt rondom bewerkt. 


De leuke 6002/1120 sneeuwvlokjes heb ik uitgestanst uit glitterkarton en op de tag geplakt. 


 Op het mooie 6002/1144 Kerstboompje heb ik met een waaierkwast en verdunde gesso druppels gespat.

Knip een leuk plaatje uit en dit op de tag. Dit was mijn kaartje voor vandaag.

Liefs Monique

3 opmerkingen: