dinsdag 9 oktober 2018

Autumn

Hoi allemaal,

Ik vind de herfst echt geweldig, de knisperende bladeren wanneer je over een bospad loopt, de geweldige kleuren van de bomen en de natuur in het algemeen. 


Voor de basis van deze kaart heb ik twee Dutch Doobadoo mallen gebruikt nl. de Shape Art label XL en de Dutch Card Art Leaves. Ik heb eerst het label gemaakt en daarna de bladeren verspreid over het label. 

6011/0567 Paper bloc Beautifall

Het label heb ik overgetrokken op het  Florence Cardstock Fox en daarna een maatje kleiner op Kraft papier. Als designpapier heb ik uiteraard voor het mooie herfstachtige Paperbloc Beautifall 6011/0567 gekozen.

 

De Hello Autumn mal 6002/1045 uit de Autumn serie heb ik uigestanst en doormidden geknipt. De beide delen heb ik in de linkeronder hoek en de rechterboven hoek van het plaatje verwerkt. 


De tekst Hello Autumn zit ook bij de Hello Autumn mal 6002/1045. Deze heb ik gestanst uit het cardstock Fox en deze heb ik gemat op het kraftpapier. 


De losse blaadjes zitten bij dezelfde mal en deze heb ik uit olijfgroen papier gestanst. Boven in de kaart heb ik een gaatje gemaakt en een lintje doorheen getrokken.

 
Onderaan de kaart heb ik de 3 pompoenen geplaatst afkomstig van de mal Autumn Herfst Pompoenen 60026/0969. Ik heb deze nog een beetje bewerkt met inkt. Aan de bovenkant heel licht met Peeled Paint distress inkt en de pompoenen met Memento Potters Clay. Onder de pompoenen heb ik nog een stukje lint verwerkt.

 

Achter de bladeren heb ik nog 2 spinnenwebjes geplaatst. Die horen natuurlijk ook bij de herfst. Hiervoor heb ik de Autumn stans Boo! 6002/1025 gebruikt. Het web aan de bovenkant van de stans heb ik losgeknipt. 

l  

De Autumn klimop stans 6002/1026 heb ik 2 keer uitgestanst en op de bladeren verwerkt. 

Happy Fall! en ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven met deze kaart en uitleg. 

Liefs Sylvia

2 opmerkingen: