vrijdag 12 oktober 2018

Believe in your Dreams

Hallo allemaal,

Ik heb vandaag voor jullie een kleurrijk kaartje klaar staan. Een fantasie en droom even weg kaartje. Ik heb hiervoor gebruik gemaakt van een aantal Noortjes uit de nieuwe collectie.

Hierboven zie je de gehele creatie. Ik heb een dromenvanger gemaakt met mooie heldere, felle, vrolijke kleuren.
Dit is een nieuwe stempel van Noor! Design 6410/0411 Stempel Pauwenveer. Ik heb hem eerste gestempeld met oxide inkt. Als deze inkt nog nat is blijft er embossingpoeder aan kleven. 


Ik heb hem bestrooid met Clear embossingpoeder en verhit. Daarna heb ik de veren uitgeknipt.

Op de foto hierboven zie je een stukje van de nieuwe herfstmal 6002/1045 Autumn Hello Autumn. Zoals je ziet is deze voor veel meer bruikbaar dan alleen herfst creaties. 


Ik heb achter deze mal designpapier geplakt en daarop een mooie bloementoef gemaakt.

Het designpapier dat ik gebruikt heb komt uit de set 6011/0594 Paper bloc Pink Petals. Nieuw deze maand is een setje met allerlei leuke teksten, labels enz passend bij deze designpapierset namelijk 6011/0412 Noor! Labelvellen Pink Petals. 

Het tekstje met Believe in your dreams komt uit dit leuke setje.

Hier heb ik nog even een close up gemaakt van de veertje. Ik heb er ook nog wat kleine veertje en kraaltjes tussen geplakt. 


Ik hoop jullie weer te mogen inspireren met deze creatie. 

Creatieve groetjes,

2 opmerkingen: