zondag 21 oktober 2018

Have a fantastic Day

 Hallo allemaal,

Hier ben ik weer eens met een nieuwe blogpost. Had even een maandje 'vrij' ivm klussen en verhuizen maar ik ben er weer. Moet nog een beetje de 'flow' krijgen maar met de mooie nieuwe collectie van Noor!Design is dat toch al wel weer gelukt.


Ik ben aan de slag gegaan met het stoere Happy Travel papier met bijpassende label/knipvellen.
Deze kunnen weer met onderstaande stansset worden uitgestanst.

   
De mooie sierlijke blauwe mallen die uit zijn gekomen zijn weer op allerlei manieren te gebruiken, echte must-haves of  'basics'. Ik heb ze hier de ronde stans uitgestanst uit wit cardstock en in 2 delen gebruikt.


De bloem heb ik uitgestanst uit het houtlook-papier waardoor deze een stoere uitstraling heeft.



Ik ben erg benieuwd wat jullie van mijn kaartje vinden?


Tot de volgende blogpost maar weer, fijne dag verder.


Groetjes,

0 reacties:

Een reactie posten