maandag 8 oktober 2018

Silhouette Stampin


Hallo Allemaal,

Wat is het leuk om je eigen stempelachtergrond te maken met deze mooie sprookjesachtige silhouette stempels van de little Happiness! 


De achtergrond is gemaakt met inkt. Door een basis stans op het papier te plaatsen, bewerk ik met een blendertool rondom de stans de inkt. Ik laat de kleuren mooi over elkaar heen lopen. Ik maak water spetters en dep deze weg met een stukje keukenrol. Daarna herhaal ik de water spetters en droog dit met de heattool. 
Ik verwijder het basis rondje en bewerk de binnnenkant met inkt. Hier overheen spetter ik water en dep dit droog.


6410/0491 Stempel Set Ranken met kikker en zwaluw
  6410/0490 Stempel Set Ranken met vlinder

Ik stempel de 6410/0490 ranken Vlinder en de 6410/0491 Ranken Kikker/Zwaluw in verschillende maten op mijn achtergrond.



Met zwarte inkt stempel ik de mooie 6410/0492 Paddenstoelen 1 en de 6410/0493 Stempel paddestoelen 2 over mijn achtergrond. Ik gebruik een witte pen om accenten te maken over de stempelafdrukjes.

       6410/0493 Stempel Set Paddestoelen 2 6410/0492 Stempel Set Paddestoelen 1

Dit was mijn voorbeeldkaartje.  Ik wens jullie veel fröbelplezier.

Tot de volgende keer.



Liefs Monique

1 opmerking: