donderdag 29 november 2018

A big birhtday Wish

Een hele goede morgen lieve mensen!

Onlangs heb ik dit kaartje gemaakt met de mooie, blauwe mallen 6002/1198 en 6002/1197 en het kleurrijke designpapier 'Love Letters 6002/0525.


 Op dit kaartje heb ik eindelijk weer eens een zelf gekleurd plaatje gebruikt. Wat is dat toch heerlijk om te doen!


 Zo jammer dat je tijd alleen beperkt is en je dit niet bij al je kaarten kunt doen. Maar dat herkennen jullie vast! Dat tijd een beperkende factor is.


 Het plaatje is van Saturated Canary en heet 'Biker Chick'. En helaas, helaas, de shop is gesloten en deze digi's zijn niet meer te verkrijgen. Zelf heb ik nog minstens honderd plaatjes die ik nog nooit gekleurd heb, dus ik kan nog wel even door!


Op deze kaart heb ik weer eens de mooie chrysanten gebruikt met de bijbehorende blaadjes. Als je de hartjes embost en verhoogd opplakt, krijg je een heel mooi 3D-effect!


 De tekst heb ik gestempeld met kleurloze inkt en bewerkt met rode embossingpoeder. Zo mooi!


Als laatste heb ik nog een aantal dichte, rode roosjes toegevoegd, passend bij de tatoeage van het meisje.



Leuk dat je even langskwam op ons blog. Graag weer tot een andere keer!

2 opmerkingen: