woensdag 28 november 2018

This is real Life

Hallo allemaal,

Dat je ook op een kaartje heel goed kan scrappen laat ik jullie in deze post zien. Het kaartje is voor mijn zoon gemaakt die klaar is met zijn studie.


Voor het kaartje heb ik het stoere nieuwe mannenpapier gebruikt.

6011/0575 Paper bloc Men's world
Paperbloc Men's world 6011/0575


Aan de buitenkant is het een gewone kaart maar sla je hem open dan zie je een impressie van de studietijd. 

6002/0634 Gears tandwielen + klok

De leuke klok uit de gears 6002/0634 serie is bewerkt met frantage. 


 In de binnenkant heb ik de fotos en natuurlijk de leuke stempeltjes en stansjes uit de SCR@P serie gebruikt. 

6004/0028 SCR@P Snijstencils & Stempels - Journaling Kit      6004/0029  SCR@P Photo Shoot Kit
6004/0028            6004/0029


Als echte kleurfan heb ik nog een digi van Mo Manning gebruikt, heel toepasselijk want hij is nu Master of Science. 


Natuurlijk altijd in voor een lolletje, daarom ook een tag met een grappige foto.


Dit is mijn kaartje voor deze week, bedankt voor het bezoek en graag tot volgende week weer.

groet,

4 opmerkingen:

  1. Goedemorgen
    Nou dat was zeker verrassend!
    Echt leuk gedaan...en duidelijk met veel plezier gemaakt!! Bedankt voor het delen!
    Groetjes Aag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaart en leuk dat je foto's van je zoon's studie erin hebt verwerkt! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen