dinsdag 11 december 2018

Mag ik bij jou in je Trui?

Hoi allemaal,

Nog maar 14 dagen en dan is het alweer kerst. Ik heb de kerstboom al staan en het huis is helemaal in kerstsfeer versierd. De kaarten liggen klaar om verzonden te worden dus dit is mijn laatste kerstkaartje van dit jaar met de gave artikelen van Noor! Design.


Mijn uitgangspunt was de Dutch Doobadoo Shape Art Eurolock 470.713.132 Het idee om de Eurlolock ook nog op een kaart te plakken ontstond pas later. Hierdoor is het wel een wat grote kaart geworden maar dat mag de pret niet drukken. Ik heb de Eurolock eerst uit petrolblauwe en witte cardstock overgetrokken. Vervolgens heb ik de kaart eveneens uit deze kleuren gesneden.

Ik heb vandaag gekozen voor het Paperbloc Wintertime 6011/0592 met z'n mooie frisse rood en blauwtinten.

     6002/1142 Blauw Kantrand

Aan de beide zijkanten van de kaart heb ik de Blauw Kantrand 6002/1142 verwerkt. Omdat de kaart best wel hoog is (21 cm) heb ik de kantrand wat moeten verlengen. Met deze mal is dat heel goed te doen en je ziet er niets van. Onder de Eurolock heb ik nog 2 banners verwerkt. 

  

Onder de Eurolock heb ik 2 rood met witte rietjes verwerkt zodat deze wat omhoog komt en meer diepte geeft aan de kaart. Op de Eurolock heb ik de Winter Wishes Sterrencirkel 6002/0910 gebruikt. 

6002/0910 Winter Wishes  Sterrencirkel

Ik heb deze uit wit glitterkarton gestanst. Hieronder heb ik een cirkel van het designpapier verwerkt zodat de ondergrond voor het plaatje rustig blijft. Het plaatje komt van een knipvel van Bella Lulu. 

 

Op de kaart heb ik ook de Vintage Flourishes Sterren 6003/0088 verwerkt. Ik heb deze uit blauw glitterkarton gestanst. 

6003/0088 Vintage Flourishes Sterren

Ik heb een aantal besje van het designpapier aangestipt met rode Nuvo drops.


Uiteraard mag een bloementoef niet ontbreken. Ik heb hiervoor bestaande bloemen gebruikt. Ik heb hierin ook wat kerstdecoratie gebruikt nl. de rode besjes. Deze staan erg leuk tussen de bloemen. Onderaan de kaart heb ik nog een strikje verwerkt. Het plaatje komt van het Bella Lulu knipvel. 

6003/0090 Vintage Flourishes Besjes           6003/0060 Noor! Design Vintage Flourish Hulstbladeren

Onder de bloemen heb ik uit de serie Vintage Flourishes de hulstbladeren 6003/0060 en de Vintage Flourishes besjes 6003/0090 verwerkt. Deze heb ik uit kraftpapier gestanst. Op de besjes heb ik met met rode Nuvo drops de besjes aangestipt.

  
Als laatste heb ik rechtsbovenin nog een tekstje verwerkt wat afkomstig is van hetzelfde Bella Lulu knipvel als de beer en de eend. Voor de cirkels heb ik gebruikt gemaakt van de Blauw Kantrand Cirkels 6002/1141. 

6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

Bij deze mooie mal worden ook 5 verschillende cirkels met stikrand geleverd,

Dit is het weer voor vandaag. Ik hoop dat ik je weer heb mogen inspireren. Fijn dat je langs bent geweest. 

Liefs, Syl

1 opmerking: