dinsdag 25 december 2018

Verrassing

Hallo allemaal,

Vorige week hebben wij bij Noor! Design een Design Team dag gehad, super leuk om elkaar allemaal weer even te zien maar ook vooral leuk om van elkaar te leren. Ik ben erachter gekomen dat ik kleuren erg leuk vind om te doen. Tijdens deze DT dag hebben we gespeeld met de Jilliez Aqua Brushmarkers en hoe je hier mooi mee kunt kleuren. Corry Dank heeft ons het e.e.a. uitgelegd en voorgedaan. Nu heb ik zelf alcoholmarkers maar de technieken zijn het zelfde dus heb ik voor mijn kaartje een digistempel ingekleurd.


Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik heb gekozen voor een verjaardagskaartje en ik heb als basis de Dutch Doobadoo Dutch Shape Art Kaasplankje 470.713.167 gebruikt. Ik heb dit kaartje 1x uit donkerblauw cardstock en 1 keer uit wit cardstock overgetrokken.
6011/0535 Paper bloc Afternoon tea
Dit keer heb ik gekozen voor het Afternoon Tea Paperbloc 6011/0535. Ik heb hierop ook 1 maal het kaasplankje overgetrokken en uitgeknipt. Ik heb dit op het cardstock bevestigt met Sticky Tape waarbij ik dan de bovenkant open gelaten heb zodat ik hier een tag ik kan plaatsen.

     6410/0472 Stempel Een jaartje ouder       

Ik heb een tag gemaakt uit cardstock en een iets kleinere tag van designpapier hierop verwerkt. Ik heb de stempel "Een jaartje ouder" uit de Little Happiness serie 6410/0472 op de tag verwerkt. 

6004/0022 Crafty Cocktail Eyelet decoration

Rond het gaatje waar het stukje lint doorheen gehaald is heb ik nog een eyelet decoration uit de Crafty Cocktail serie 6001/0022 verwerkt.

 
Tussen het cardstock en het designpapier heb ik de Blauw Kantrand Cirkel 6002/1141 verwerkt. 

6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel   6002/0699 Blauw ornament met bloemen

De rand langs de zijkant van de kaart heb ik gemaakt met behulp van de Vaessen Creative randpons Vlinders. Ik heb eerst de rand geponst en daarna de rand op wit cardstock gelegd en overgetrokken en uitgeknipt. Nu komt de rand wat beter uit.

 
Het plaatje is een digistempel van Teddy Bo (Gayle Cook). Ik heb deze ingekleurd met de alcoholmarkers van Spectrum Noir. Achter het plaatje heb ik de Blauw Ornament met Bloemen 6002/0699 gebruikt. Het tekstje komt van een knipvel van Bella Lulu.

 

Linksonder heb ik een klein bloementoefje gemaakt. Onder de bloemetjes heb ik 2 mini tickets van de Stans SCR@P This is Kit 6002/1148 gestanst. Rond de bloemen heb ik de Heart Leaves 6002/0940 verwerkt.

6002/1148 Stans SCR@P This is Kit

Dit is mijn kaartje voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Fijne kerstdag vandaag!

Liefs, Sylvia

4 opmerkingen:

  1. Ik vind het een prachtige kaart geworden Stlvia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn ogen nog niet goed open denk ik , maar ik zie wel dat het een prachtige kaart is Sylvia . Fijne kerstdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great article..I am looking so forward to your blogcomment and
    I love your page on your post.. That is so pretty..
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen