maandag 28 januari 2019

Gefeliciteerd!

Hallo allemaal,

Wat is ie leuk, deze Mon Ami 'Zack! Deze feestneus vliegt in het rond met z'n trosje Ballonnen!


Eigen achtergronden maken blijf ik toch het leukst vinden. Ik heb deze keer mijn achtergrond rustig gehouden. 

6410/0471 Stempel Hiep hiep hoera

Ik heb voor deze kaart de tekst van de 6410/0471 Stempel Hiep Hiep Hoera gebruikt.


Supertof zijn deze 6002/1211 One of a Kind Ballonnen. Ik heb van de ballonnen een trosje gemaakt en aan Zack vastgebonden. 

6002/1211 One of a Kind Ballonnen

De ballonnen zijn met inkt gekleurd.


Ben je ook verliefd op deze 002/1252 Mon Ami Zack! Ik vind hem geweldig.

6002/1252 Mon Ami Draak Zach

Dit was mijn kaartje voor de  maandag.

Liefs 

2 opmerkingen:

  1. Wat een schattig leuk kaartje. Lief dat draakje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello!
    Thanks for stopping by. Please feel free to leave a comment or feedback. I appreciate them all~Happy stitching thank for sharing.
    iwin89

    BeantwoordenVerwijderen