vrijdag 4 januari 2019

Happy Birthday

Hallo allemaal,

Het modelletje is natuurlijk heel gaaf en daar zou ik toch ook een kaartje mee gaan maken. Dat wist ik zeker toen ik het zag. Dus vandaag geen Layout van mij maar een verjaardagskaartje. En hier is ie dan: 


Op dit kaartje zit het mooie steentjes papier 6011/0576.


Boven op de Birthdaystans 6002/1174 van het papier Vintage Soul 6011/0568.



 Binnenin  de kaart heb ik een afbeelding van Magnolia(zelf ingekleurd) ovaal uitgesneden en opgehangen aan twee strikjes. Onder de uitgesneden cirkel heb ik wat bloemetjes geplaatst uigeknipt uit het Vintage Soul papier.


Op de zijkant van de kaart zijn teksten van twee vellen van Bella Lulu 3000/0002 en 3000/0006 gebruikt.



Onderin heb ik de prachtige Dahliabloem 6002/1235 gemaakt van het Vintage Soul papier.


Onder de dahlia bloem zit het lieve takje Heart Leaves 6002/0940 ook van het Vintage Soul design papier. Aangekleed met wat leuke spulletjes heb je een mooi toefje!


Zo dan ben ik aan het einde gekomen van deze post. Mocht je willen weten hoe je de kaart moet maken kijk dan even op Noor!design FB  pagina bij Albums en daarna bij Video's. Daar kun je alle video's terug zien. Erg leuk als je eens een aparte kaart wilt maken.

Tot een volgende keer,

Annette

3 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart en wat een leuk model! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Guys this is very wonderful site.I am very likely to this site.i have more information from this site thanks for sharing
    ดูหนังออนไลน์

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen