dinsdag 15 januari 2019

Little Miracle

Hoi allemaal,

Ik ben helemaal verliefd op Jimmy het Mon Ami figuurtje in de vorm van een giraffe. Nog leuker om dan ook een digistempel tegen te komen met een giraffe. Ik vond het erg leuk om hiermee een babykaartje te maken. Lekker stoer en toch ook lief.


Dit is mijn babykaartje geworden. Voor de basis heb gebruik gemaakt van de Dutch Doobadoo Dutch Card Art Hearts A4 470.713.658. De hartjes heb ik half uitgesneden zodat je deze iets kunt draaien. Ik heb de hartjes uit designpapier geknipt en deze alleen in het midden met lijm bevestigd.

6011/0384 stansblok Baby

Ik heb vandaag gekozen voor het stansblok Baby 6011/0384. Geweldig bloc, mooi papier voor zowel jongetjes als meisjes, tags die je alleen maar uit hoeft te drukken, mooie plaatjes, labeltjes en bingokaartjes. Ik vind het perfecte blokken om mee te werken.

 

Onder het plaatje heb ik de Blauw Frame Swirls 6002/1200 gebruikt. Ik heb eerst het onderste deel uitgestanst uit het designpapier, daarna de swirls uit wit cardstock en deze op elkaar bevestigd. 

6002/1200 Blauw Frame Swirls

Aan de zijkant heb ik de leuke tag Little Miracle verwerkt. Dit heb ik op de kaart bevestigd met 3D lijm. Het label A Miracle of Love komt ook uit het stansblok. 

 
Onderaan de kaart heb ik nog een bloemenrandje aangebracht. Ik heb hiervoor de Floral Florishes Rib Flowers gebruikt. Omdat ik het niet te grof wilde maken heb ik hiervoor de kleinste 3 malletjes gebruikt.

6002/1026 Autumn Klimop

Onder de bloemtjes bevindt zich de Klimop uit de Autumn serie 6002/1026. Ik werk graag met dit stansje omdat deze altijd te gebruiken is.

 6002/1212 Mon Ami Giraffe Jimmy

En hier is Jimmy dan. Ik vind hem echt zo schattig. Ik heb Jimmy uit stempelpapier gestanst en vervolgens de alle onderdelen van de stempel met Spectrum Noir alcoholmarkers ingekleurd. 

6002/0991 Stans SCR@P Hart          6002/1177 Noor! Design Stans Pearl Ribbon

Op de zijflap heb ik achter Jimmy eerst de Noor! Design Stans Pearl Ribbon 6002/1177 verwerkt. Deze heb ik uitgestanst en ge-embost en vervolgens in de mal nog met Versa Magic Oasis Green bewerkt. Geeft een leuk accent op de parel rand. Tevens heb ik uit de SCR@P collectie de stans Heart 6002/0991 verwerkt. Deze heb ik uit het designpapier gestanst.

 

Dit is de voorkant van de zijflap. Ik heb hier ook de Noor! Design Stans Pearl Ribbon 6002/1177 en de Klimop uit de Autumn serie 6002/1026 voor gebruikt maar de dahlia heeft natuurlijk de hoofdrol. 

6002/1235 Summer Lovin Dahlia

Ik heb de Summer Lovin Dahlia 6002/1235 uit wit foam gestanst en de binnenkant met de Versa Magic Ocean Green bewerkt. Onder de blaadjes heb ik wat 3D kit verwerkt zodat de blaadjes wat bol blijven staan. 

Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren met mijn kaartje. Tot de volgende keer!

Liefs, 

4 opmerkingen:

  1. Heel lief kaartje! En wat een leuke combi heb je gemaakt door de stempel en de stans te gebruiken. De dahlia doet het er ook goed bij.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig kaartje. Mag ik vragen wat voor stempel je hebt gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen