dinsdag 22 januari 2019

Love You

Hoi allemaal,,

Vorige week hebben we de bloghop gedaan met onze nieuwe collectie en wat is deze collectie toch weer gaaf. Het papier, de stansen en vooral de stans met het ballonnen alfabet. Ik word er echt helemaal blij van!


Het is bijna Valentijnsdag vandaar deze kaartje. Ik wilde heel graag een ballonnenkaart maken en ik heb hiervoor het paasei van Dutch Doobadoo 470.713.161 gebruikt. Ik heb deze 2x uit cardstock overgetrokken en 1x uit designpapier. Tussen de beide lagen cardstock heb ik direct wat lintjes vewerkt aan de onderkant van de ballon. Het digi stempeltje is van Teddy Bo (Gayle Cook) en is ingekleurd met Spectrum Noir alcohol markers.

6002/1211 One of a Kind Ballonnen

In de nieuwe collectie zit ook dit vrolijke Paperbloc Endless Love 6011/0605. Mooie kleurtjes met een mooi dessin.

 
Voor de tekst "Love You" heb ik de Ballonnen uit de One of a kind serie gebruikt 6002/1211. Zo leuk dit ballonnen alfabet. Zo is je kaart direct een feestje. 

 
Achter de tekst heb ik het Blauw hart 6002/1250 verwerkt. Ik heb deze uit wit cardstock gestanst en het middenstuk uit het designpapier. 


 Onder het stempeltje heb ik nog de Blauw Border randstans 6002/1251 verwerkt.

 6002/1251 Blauw Border      

Net boven de randstans heb ik ook nog een lintje verwerkt. 

 
Onder aan de ballon heb ik nog een bloementoef gemaakt met de Floral Florishes 6002/0972. Ik stans met bloemen eigenlijk bijna altijd uit het designpapier. Er tussen door heb ik nog de bijbehorende blaadjes verwerkt. Deze heb ik uit kraftpapier gestanst en met distress inkt de nerven wat zichtbaarder gemaakt. Er tussen in heb ik nog een strikje verwerkt.

6002/0972 Floral Flourishes Chrysant

Dit is mijn kaartje voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Liefs,

1 opmerking: