donderdag 21 februari 2019

Best Friends

Goedemorgen allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag weer eens een scrap lay-out zien.


Ik heb me laten inspireren door onderstaande sketch. Doe ook mee en plaats je lay-out voor het einde van de maand op de Facebook pagina 'Noor! Design Scrapbooking' en maak kans op een leuke prijs!


Op de foto mijn jongste dochter met twee van haar beste vriendinnen.


 Het designpapier is het werkelijk prachtige 'Vintage Babygirl' papier 6011/0606 uit de nieuwste collectie. Het is dus zeker ook bruikbaar voor andere doeleinden dan babycreaties.



Ik heb twee grote, vierkante stukken designpapier gemat op wit papier. Rondom het kleinste vierkant heb ik de sierlijke randstans 6002/1099 gebruikt.


Ook de foto heeft twee matlaagjes gekregen. Vervolgens om het geheel nog een kantje bevestigd.



De banners waarop ik de titel heb geplaatst, zijn gemaakt met de handige stansset 'Labels &Tags' 6002/1175. De teksten zijn gemaakt met houten lettertjes.


Vervolgens heb ik de lay-out voorzien van zelfgemaakte en kant-en-klare bloemen, twee tassels gemaakt met Vintage Flourishes 6003/0089, blaadjes (6002/0972) en takjes (6003/0090), een brad, wat knoopjes en een paar speldjes.


De roze bloemen heb ik gemaakt met de Chrysantenstansjes 6002/0972 en de witte bloemen zijn gemaakt met de Rib Flowers 6002/1082. Bij deze laatste heb ik plakparels als hartjes gebruikt.



Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en ik wens je een hele fijne dag!

2 opmerkingen: