dinsdag 12 februari 2019

Fairy Kisses

Hallo allemaal,

Het is bijna valentijnsdag en dat is een leuk thema om een kaart mee te maken. 


Ik heb een stuk cardstock gesneden van 28 x14 cm. Deze heb ik gerild op 7 en op 21 cm. Je hebt nu een drieluik. Voor de voorkant heb ik 2x 6,5 bij 13,5 cm uit wit cardstock gesneden.


Als designpapier heb ik gekozen voor het paperbloc "Love Story" 6011/0600. Mooi romantisch papier en dat past prima bij ons thema. Ik heb voor de voorkant 2 x 6 bij 13 cm gesneden. Onder deze 2 voorkanten heb ik 2 stukken kant gebruikt zodat je de kaart dicht kunt binden.

   

Uit een stukje wit cardstock heb ik de No end Border Swirl 6002/1234 gestanst en in de stans met distress inkt (victorian velvet) bewerkt. Deze heb ik op de linker flap bevestigd. Hierop heb ik wat hartjes, gemaakt met een pons, en de tekst "Sweet wishes and Fairy Kisses" verwerkt.

     

Ik heb wat roll up roses 6002/0473 gemaakt en op een bedje van gaas met de klimop uit de Autumn serie 6002/1026 geplaatst. De andere blaadjes zijn afkomstig van de Floral Flourishes Chrysant 6002/0972.

6002/0991 Stans SCR@P Hart

Onder de bloementoef heb ik ook nog het hart uit de Scr@p collectie 6002/0991 gebruikt.


Dit is de binnenkant van de kaart. Ik heb voor het middenstuk eerst uit wit cardstock een vierkant van 13,5 bij 13,5 cm gesneden en daarna uit designpapier een vierkant van 13 bij 13 cm. 


Ik heb nog wat losse stukjes designpapier gesneden voor onder de stans met de ingekleurde stempel. 

 6002/1099 Blauwe sierrand        

Aan de bovenkant van het vierkant heb ik de Blauwe Sierrand 6002/1099 gebruikt.

  
In het midden van het vierkant heb ik de Ovaal Blauw met sierrand 6002/1044 gebruikt. In het ovaal heb ik een ingekleurd stempeltje van Mo Manning gebruikt. 


De tekstjes op de voorkant van de kaart en aan de binnenkant, horen bij deze digistempel. 

  

Op de beide zijflappen heb ik een bloementoef op verbandgaas geplaatst. Geweldige bloemen zijn dit. Op de linkerflap heb ik de Honingraat van de Mixd Up Stansmallen Honingraat en muur 6002/0979 gebruikt en op de andere kant wederop het hart uit de Scr@p serie. Ik heb de ovale stans en de rand aan de bovenkant nog afgewerkt met Nuvodrops.


Dit is mijn kaart voor vandaag. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Happy Valentines day!

Liefs,

2 opmerkingen: