dinsdag 19 februari 2019

Hello Baby

Hoi allemaal,


Wat een heerlijk weer is het geweest de afgelopen dagen. Ik heb heerlijk aan tafel met de zon in huis deze baby kaart voor jullie gemaakt met de nieuwe Noor! Design baby lijn.


Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Shape Art Frame 470.713.146 gebruikt. Deze heb ik 1x uit blauw cardstock en 1x uit wit cardstock overgetrokken.

6011/0607 Paper bloc Vintage Babyboy
Ik heb voor dit kaartje gekozen voor het prachtige Vintage Baby Boy designpapier 6011/0607gekozen.

  6011/0415 Noor! Labelvellen Vintage Babyboy

Ik heb eerst 2 stukken designpapier gesneden en gemat op het blauwe cardstock. Hieronder heb ik een bingo kaartje Hey baby! afkomstig van de Noor! Labelvellen Vintage Baby Boy 6011/0415 verwerkt.

 
Het plaatje, ook afkomstig van de Noor! Labelvellen Vintage Baby Boy, heb ik op het Blauw Ornament met bloemen 6002/0699 verwerkt.

 

Bij het Blauw Ornament met bloemen wordt ook dit hoekstukje meegeleverd. Ik heb deze boven aan de kaart bevestigd en er een klein blauw strikje aan toegevoegd.


Aan de zijkant heb ik nog een tag van het labelvel verwerkt. Ik heb 2 sterren gestanst en ik heb op de stansen van Nuvodrops verwerkt.


Dit was het weer voor deze week. Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren en wens jullie een fijne week toe!

Liefs,

Sylvia

6 opmerkingen: