donderdag 14 februari 2019

Noor! Design Release Bloghop

Deze maand hebben we een hele leuke baby collectie en een bijpassende Mon Ami stans Beertje Teddy. Ook voor de Mixed Up fans weer 2 stoere stansen en als laatste een nieuwe No end Border.

Natuurlijk willen we deze gave collectie stuk voor stuk aan jullie uitlichten.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

Geen fotobeschrijving beschikbaar.

 Stuk voor stuk laten het DT team een nieuw artikel uit de collectie zien, en laten jullie heel veel leuke mogelijkheden hiermee zien. Daarom hebben we hier een bloghop aan verbonden. 

Hier vinden jullie alvast wat sneakjes:

Daisy

Miranda

Judith

Monique

Annette

Corry

Hanny

Nicolette


Joyce

We hebben aan deze release ook weer een bloghop verbonden.

Wat moet je doen om mee te doen aan de bloghop?
  • Hop van 14 februari t/m 16 februari langs alle blogs en laat er een leuke reactie achter.
  • Als je overal een reactie hebt achter gelaten kom je weer terug op het Noor! design blog en laat ook hier een reactie achter dat je hebt mee gedaan.
Je start met hoppen bij het blog van:


Onder alle bloghoppers verloten we een leuke prijs! Het wordt een leuke verrassing van Noor! Design.

We hopen dat jullie allemaal gezellig zullen gaan hoppen langs alle blogs van de Noor! meisjes en dat we jullie hebben mogen inspireren. 


Heel veel plezier!

21 opmerkingen:

  1. Op deze Valentijnsdag heb ik heerlijk rond gehopt en zulke lieve, prachtige creaties gezien met de nieuwe spulletjes! Het was weer een feestje! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook ik heb op deze zonnige Valentijnsochtend heerlijk gehopt en wat een mooie en leuke producten zijn er weer uitgekomen en heeft het DT hier weer prachtige en lieve creaties mee gemaakt. Chapeau!!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kaartje en leuk de variaties met het beertje!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaarten, zo blij dat ik deze geweldige set besteld heb . Kan niet wachten om er mee aan de slag te gaan.. jullie geven mij heel veel inspiratie.. Dank jullie wek. 💐🤗😘

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke verrassing op Valentijn zo n geweldige hop. Meiden wat hebben jullie er allemaal iers bijzonders van gemaakt. Super bedankt voor de ideeën en de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schitterende kaarten in deze hop. En wat een inspiratie gekregen. Heb de papier lijn ook dus iedereen genoeg opgedaan. Was bij Hannie even positief schrikken na al die lieve baby kaartjes. Maar een erg mooie hop was dit, bedankt allen om deze creaties te delen met ons.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helemaal verliefd op al deze bijna allemaal baby kaartjes. Krijg in juni er een kleinkindje bij dus ben helemaal in de ban van baby's. Dames allemaal bedankt voor de prachtige creaties en inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Weer een heleboel ideeën opgedaan. Iedere keer verbaas ik me weer hoeveel verschillende kaart en er gemaakt worden. Met dezelfde spullen. Ik denk dat ik de beren mal ook maar moet aanschaffen.😃 Dank jullie wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gorgeous makes from the team. Love the cute bear and the filmstrip dies are lovely with the different shapes and sizes. Thanks for sharing ladies. Hugz

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, stuk voor stuk allemaal geweldige creaties. Wat hebben jullie een hoop moois gecreëerd, super om te bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat hebben we mooie kaarten en creaties gezien deze bloghop
    We hebben heel wat inspiraties opgedaan ook met de lay out ....
    Het was een genot om al het moois te bekijken.......wat moet ik nog veel leren......

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb ik genoten van al die prachtige creaties die het team heeft gemaakt. Weer volop inspiratie op gedaan. Het schitterende papier, het schattige beertje.... die gaan zeker op mijn verlanglijstje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige creaties heb ik net gezien. Mooie papier sets/ met mooie plaatjes en wat een schattig Teddy Beer. Ik heb genoten van mijn bloghop en weer inspiratie op gedaan bij het DT.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. WOUW so many beautiful and adorable creations this month from all the girls on the team. I just absolutely LOVE everyone of them, and all the new products this month are so sweet and adorable, and they´re just perfect, and not just for baycards for sooo many other projects too. I love everything here this time, well done.Amazing hop around here, that´s for sure.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke manier om te ontdekken wat er allemaalogelijk is met min of meer dezelfde materialen. het was voor mij mijn eerste bloghop, maar zeker niet de laatste. Ik ben geïnspireerd door alle mooie creaties. Dankjulliewel 🥰

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gave producten en ideeën dienen hier voorbij komen. Wordt er zo enthousiast van dat ik mijn hobby weer heb opgepakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een mooie bloghop was dit. En wat een mooie kaarten zijn er weer gemaakt door jullie. Ik heb er van genoten en leuke ideeen opgedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat was het allemaal weer super mooi!! Ik heb al een aantal dingen uit de collectie maar toch ook nog een paar dingen gezien die ik ook nog wil aanschaffen ;) Gelukkig kom ik 9 maart weer dus met een beetje geluk ;) <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat heb ik weer genoten van al jullie schitterende creaties. Ik vond het Vintage baby papier en mon ami Teddy al super leuk, maar nu ben ik volledig verliefd 😍😍
    Dank jullie wel voor alle inspiratie die jullie mij weer gegeven hebben via deze bloghop. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Super mooie creaties tegen gekomen tijdens deze bloghop. Het designpapier vind ik super mooi.Ik hou heel veel van vintage.

    BeantwoordenVerwijderen