donderdag 28 februari 2019

Zon, zee & Strand

Een hele goedemorgen allemaal,

Ik ben de laatste tijd weer lekker aan het scrappen en dus ook vandaag een scrap-layout van mijn hand. Eentje waardoor we weer gaan verlangen naar de zomer.


Voor het maken van de layout heb ik twee papierset van Noor! Design gecombineerd en wel 'Winter Wonderland' 6011/0602 en 'Men's World' 6011/0575.


Ik heb alle lagen designpapier gemat op wit cardstock en alle randen ruw gemaakt en beïnkt met Pumic Stone Distress inkt. Vervolgens heb ik alle stukken papier even onder de naaimachine door gehaald.


De randen van de foto, met daarop mijn dochters en ons nichtje, heb ik opgeschuurd en op drie, ruw gemaakte, laagjes designpapier gemat.



En zelfs de foto heb ik voorzien van een stiklaagje: wat een leuk effect.



Achter de foto steekt de nieuwe 'Mixd Up' fotostrip 6002/1232 uit. Super leuk voor op een creatie met een foto. Achter twee hoeken zit ook het visnet (6002/0992) verwerkt.



De lichtblauwe bloemen zijn gemaakt met de 'Large Flowers' 6002/1081.

      

Deze hebben een plekje gekregen in drie clusters op de layout. Hieraan toegevoegd kant-en-klare bloemetjes en een bedel van een stuurwiel.


De super toepasselijke teksten zijn van Dutch Doobadoo 492.002.002 en deze heb ik bewerkt met embossingpoeder en Glossy Accents.


Leuk dat je even op ons blog langskwam en graag tot een volgende keer!





3 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Ik maak zelf nooit scrapboeken/pagina's maar vind het heel mooi om het van anderen te zien! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een ontzettende leuke scrapbookpagina en die stikrandjes maken het heel bijzonder

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie layout. Design en decoratie.

    BeantwoordenVerwijderen