zondag 10 maart 2019

This is High!

Hallo allemaal,

Vandaag voor jullie een layout van 30x30cm welke ik verzamel in een Project Life album.


Ik ben begonnen op een wit vel en heb mijn Gelli Plate gebruikt. Daar had ik nog niets mee gedaan. Dus samen met een stencil en twee kleuren verf ben ik gaan experimenteren. Daarna heb ik mijn foto erbij gezocht en daarna ook pas het papier. Zo werk ik eigenlijk altijd en ik hoor dat de meeste het altijd anders om doen.


Het mooie papier At the Zoo 6011/0595


En het bijpassende labelvel 6011/0413 passen er perfect bij.


Uit het papier heb ik een vlaggetje geknipt. 


Enkele stempels van deze Journaling Kit 6004/0028 staan rondom op de achtergrond.


Het label NOTABLE is net achter de foto gestoken. Het washitape is zelf gemaakt van schilderstape. 

'This IS'  6002/1148 is gestanst uit glitterpapier. Witte spetters maakt de layout af.

Zo dat was weer een berichtje van mij. Ik wens jullie een fijne dag en tot snel!

xoxo Annette

2 opmerkingen: