dinsdag 30 april 2019

Dromen komen Uit

Hoi allemaal,

We hebben allemaal wel dromen waarvan we hopen dat ze ooit uit zullen komen. We kennen vast ook allemaal het liedje wel dat de meeste dromen bedrog zijn maar toch, soms komen dromen gewoon uit en dan is het hartstikke leuk om een kaartje te sturen naar iemand waarbij dat is gebeurd. 


Vandaag mijn kaart "Dromen komen uit" op ons blog! Voor de basis van de kaart heb ik gebruik gemaakt van het Dutch Doobadoo stencil Dutch Shape Art. 

6011/0572 Paper bloc Lovely Aquarels
Het nieuwe papierbloc Lovely Aquarels 6011/0572 is echt prachtig met de mooie lentekleuren. 

 

Op de kaart heb ik 2 banners van 1,5 inch gemaakt met de 3 in 1 bannerpunch. Deze banners zijn zo leuk om te gebruiken op je kaart. Aan de bovenkant van de banners heb ik de Noor Randstans Barok 6002/1257 verwerkt. 


De stempel is van Whimsey stamps en is ingekleurd met Illustrator alcoholmarkers.

 
De strik aan de bovenkant van de kaart is afkomstig van de Blauw Happy Easter set 6002/1278. Een prachtige strik die ik 2x heb uitgestanst en iets verschoven van elkaar heb bevestigd.

 
Linksonder bevindt zich nog een bloementoef gemaakt met de Floral Flourishes Floral Delight 6002/1114. Hiervan heb ik de bloemen uit wit cardstock en uit designpapier gestanst en de bloemblaadjes alleen uit designpapier. 

6002/1278 Blauw Happy Easter   

De stempelset Script uit de Scr@p collectie 6410/0468 heb ik ook weer eens tevoorschijn gehaald. Dit is zo'n gave set die ik ook vaak bij mijn scrapprojecten gebruik. Ik heb het smalle lange label gestempeld op designpapier en wit cardstock en deze 2 verwerkt onder de bloementoef.

 

De Stans Labels & Tags uit de Scr@pcollectie 6002/1175 is ook een handige set. Ik heb dit keer de tag gebruikt voor naast de stempelafdruk en een al wat oudere stempel "Dromen komen uit" hierop gestempeld. De tag heb ik ook overgetrokken op het donker roze cardstock en deze uitgeknipt. 

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Tot volgende week, liefs 

2 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart en je hoopt id dat sommige dromen mogen uitkomen!! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart! Er is zoveel moois om te zien, wauw!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen