donderdag 25 april 2019

Veel Liefs

Een hele goede morgen allemaal,

Vandaag een lekker kleurrijk kaartje op het Noor! Design blog. Daar word je spontaan vrolijk van.


Het designpapier op mijn kaart heet 'Lovely Aquarels' en is van Noor! Design 6011/0572. Prints in knalroze en -groen: een perfecte combinatie!


Alle laagjes designpapier heb ik gemat op één of meerdere effen laagjes cardstock.


De vorm van de kaart heb ik gemaakt met Dutch Doobadoo mal Ticket 5 470.713.700. Ik heb één van de zijkanten afgetekend en deze telkens een kwartslag gedraaid waardoor je aan alle zijdes dezelfde vorm krijgt. Het plaatje komt uit een knipvel.



Aan de bovenkant van de kaart heb ik de nieuwe vlindermal 6002/1271 in 3D opgebouwd met behulp van de 'Little Happiness' stansjes 6002/1302. 


Deze losse onderdeeltjes passen precies op de randmal. Super handig!


 De bloemen zijn gemaakt met de bloemenstansjes 6002/0771. Ik heb de twee kleinste maatjes genomen. Voor de grote bloem twee keer de middelste maat en één keer de kleinste maat. Voor de kleinste bloem heb ik twee keer de kleinste gebruikt. Na het stansen heb ik de bloemetjes natgespoten, gekreukeld en daarna met de heattool weer gedroogd waardoor de kreukels stevig in je papier blijven zitten. Hierna opstapelen, vastplakken en een plakparel in het hart.


Als laatste nog een ticket uit de Crafty Cocktail set 'Tickets', 6004/0040, een tekstje, takjes (6002/0972)  en wat kant en klare bloemetjes toegevoegd.


Hier ga ik binnenkort vast weer een jarige blij mee maken! Bedankt voor je bezoekje aan ons blog en graag weer tot een volgende keer!

0 reacties:

Een reactie posten