maandag 20 mei 2019

Grow a garden of Dreams (

Hallo Allemaal,

De nieuwe blauwe mal vind ik geweldig om als Mat te grbuiken voor een mooi plaatje.


De basis is een Dutch Doobadoo mal en het Designpapier is van het paperset  Lavender Garden. Ik heb alleen het groene vel gebruikt ik hou wel van stipjes ruitjes en streepjes. Gelukkig zit er in elk set wel 1 of meer basisvellen.

6011/0591 Paper bloc Lavender Garden

6011/0591


Zie je hoe mooi de blauwe mal is in het zwart met een witte achtergrond.

6002/1258 Blauw Frame vierkant

6002/1258


De honingraat van de Mixed Up stansmallen vind ik bij heel veel kaartjes passen en hier op de achtergrond aanwezig, maar geeft net wat extra's.

6002/0979 Mixed Up Stansmallen Honingraat- muur 

6002/0979

 

 Het plaatje is van Mo Manning ingekleurd met de polychromos potloden. De blaadjes zijn gewoon perfect passend bij de blaadjes van de Floral Flourishes Aster. Ik heb ze losgeknipt en hier en daar onderuit laten komen.

6002/1253 Floral Flourishes Aster 

6002/1253


Dit is mijn kaartje voor deze week, ik hoop je volgende week weer te zien op dit blog

Tot dan, groetjes

1 opmerking:

  1. Heel leuk kaartje! Mooie materialen en lief plaatje.

    groetjes, Ellen

    BeantwoordenVerwijderen