maandag 13 mei 2019

Happy Mother's Day

Hallo allemaal,

Voor moederdag geen kaartje, maar deze schattige cupcakes gemaakt. 
Het designpapier 'Love Story' geeft het een shabby tintje.


Voor deze schattige Cupcakes heb ik het designpapier 6011/0600 Paper Bloc 'love Story' gebruikt.


 Ik heb voor de onderkant 2x de 6002/1141 Blauw Kantrand basis Cirkel' uit chipboard gestanst. 

6002/1141 Blauw Kantrand Cirkel

De eerste zet ik vast om de cupcake vorm te geven. de andere cirkel is om de lijmresten te verbergen. 


 Met de lijmpistool zet ik het piepeschuimbolletje vast. Hier steek ik de bloemetjes. Hier en daar plak ik de bloemen met het lijmpistool vast voor extra versteviging.



Voor de bloemtjes gebruik ik de 6003/0080 Vintage Fluorishes 'Hydrangea'. De randen zijn met inkt bewerkt. De bloemtjes bol ik op met een bolpen en matje.

6003/0080 Vintage Flourishes Hydrangea

Het hartje 6002/1100 Little Happiness 'Labels' is 2 x uit glitterkarton gestanst, deze plak ik aan beide kanten vast op een prikkertje. 


Voor de topping heb ik een kant en klaar roosje vastgeplakt. Voor de afwerking plak ik een een pareltje op het roosje. 

6003/0081 Vintage Flourishes Beukenbladeren

De 6003/0081 Vintage Flourishes 'Berkenbladeren' plak ik onder het roosje bovenop de cupcake.


De banner uit de serie 6002/1175 Scrap Stans Labels & Tags heb ik aan beide kanten gerilt en gevouwen. De banner op de cupcake geplakt met lijmpistool. De tekst is in Word gemaakt.

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags

De cupcakes verder afgemaakt met een vlinder en touw.

Totde volgende keer.

Liefs

Monique

4 opmerkingen:

  1. Wauw, prachtig Monique. Ik zou graag weten hoe je de buitenrand hebt gemaakt, o.a. de afmetingen. Ook erg leuk als workshop 🙊🙈 Liefs Monica 😘

    BeantwoordenVerwijderen
  2. WOW dit is echt heel erg tof!! Wat supergaaf gemaakt! Wat een idee!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen