zondag 5 mei 2019

Slinger

Hallo allemaal.
Soms kom je iets tegen waarvan je ziet dat het veel potentie heeft om leuk te worden,
maar dat nu nog niet is.
Zo kwam ik deze zwarte lijst tegen in een winkel. Nu nog erg saai, maar met behulp van mijn Noor! stansen verwachtte ik wel dat ik er wat leuks van kon maken. Ik heb de lijst mee genomen omdat ik deze graag aan mijn geweldige vrijwilligster wilde gaan geven.

  

Ze helpt me inmiddels al een hele tijd in de groep. En omdat ik dit zo enorm waardeer, wilde ik een keer iets voor haar maken. Daarom ben ik met mijn Noor stansen en restjes papier aan de gang gegaan.

En van dit soort saaie kaartjes heb ik het volgende gemaakt:




Wat verfspetters, randen inkten, doodelen en verfraaien van de kaartjes maakt dat ze er nu veel minder saai uitzien.


Uiteindelijk is de lijst zo geworden:


Inmiddels heb ik de lijst cadeau gegeven en weer iemand blij gemaakt. Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren om je stansen ook eens op een andere manier te gebruiken.
Groeten Hanny.

1 opmerking: