donderdag 6 juni 2019

60 Jaar

Lieve allemaal,

Binnenkort wordt mijn zus 60 jaar en natuurlijk wilde ik voor zo'n mijlpaal een kaartje maken.


Ik ben aan de slag gegaan met de mooie aster 6002/1253 en de sierlijke swirl 6003/0092 uit de nieuwste collectie van Noor! Design.


 Het mooie designpapier heet 'Lavender Garden' 6011/0591 en is uiteraard ook van Noor! Design. Aan de twee zijkanten van het groene stuk designpapier is de randmal 6002/1251 bevestigd.


En wat is de Aster toch een beauty! Ik heb hem gemaakt uit bijpassend paars cardsctock en in het hart heb ik mooie brad geplaatst.



Er onder uit steekt het bijbehorende blad en twee maal de mooie swirl.


De leeftijd is gemaakt met de stansjes 'Dotted Numbers' 6002/1173 van Joy! Crafts.


Super leuk dat je hier even aan kwam waaien en graag tot een volgende keer. Voor nu een fijne dag verder!

1 opmerking: