dinsdag 18 juni 2019

Adorable

Hoi allemaal,

Ik ben lekker bezig geweest met restjes opmaken van sets designpapier. Je kent het vast wel dat je papier hebt waar je echt enthousiast over bent en waarvan je nog geen snippertje weg wilt gooien. Ik heb dat met de Vintage Baby Boy en Girl. Het mooie van deze twee sets is dat je deze prima met elkaar kunt combineren. In dit geval kwam dat mooi uit want ik had niet genoeg papier om uit 1 set nog een kaart te kunnen maken.


Dit is mijn kaart voor deze week geworden. Ik heb 2 Dutch Doobadoo mallen gebruikt voor deze kaart, nl de Shape Art Tag en de Shape Art Bookmark. De Tag heb ik uit blauw en wit cardstock overgetrokken en de Bookmark uit roze en wit cardstock.

6011/0606 Paper bloc Vintage Babygirl 

Zoals gezegd heb ik voor deze kaart gebruik gemaakt van 2 sets designpapier nl. het Paperbloc Vintage Babyboy 6011/0607 en het Paperbloc Vintage Babygirl 6011/0606. 


Ik heb de Bookmark schuin over de Tag verwerkt. Dit heb ik met foamblokjes gedaan zodat het wat hoger op de Tag komt te liggen.

 

Op het midden van de kaart heb ik het prachtige Blauw Frame Vierkant 6002/1258 verwerkt. Ik heb de achterkant uit het roze designpapier gestanst en het kanten deel uit wit cardstock. Het plaatje komt van Pinterest. Ook dit heb ik met foamblokjes op de kaart bevestigd.

 

Langs een deel van de rand van het schuine deel op de kaart heb ik zowel onder als boven de Vintage Borders rand June 6002/1289 verwerkt. 

6002/1289 Vintage Borders Rand June

Op het bookmark heb ik ook 2 stroken papier van 1,5 inch en 2 inch verwerkt en beide uiteinden met de 1,2,3 bannerpunch gesneden. Aan de zijkant van de breedste strook is ook nog een lint verwerkt.

6002/1175 SCR@P Stans Labels & Tags   6002/0979 Mixed Up Stansmallen Honingraat- muur

De tag Adorable is afkomstig van de labelvellen die hoort bij het Vintage girl papier. Deze is uitgestanst met een stans afkomstig van de Scr@p stans Labels &. Tags 6002/1175.

 

Onder de bloementoef heb ik de stansmal Honingraat 6002/0979 gebruikt. Ik ben wel enorm fan van deze set. De bloemen zijn afkomstig van een gekochte set bloemetjes. De strik maakt de bloementoef helemaal af. 

 
Aan de bovenkant heb ik nog de prachtige duif afkomstig van de Little Happines set Pigeon with twig 6002/1315 verwerkt. 

6002/1315 Little Happiness Pigeon

Dit is het weer voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Liefs,

0 reacties:

Een reactie posten