zondag 16 juni 2019

Baby

Hallo allemaal,

Wat hou ik er toch van om baby/geboortekaartjes te maken. Het vintage Baby Girl papier is dan ook 1 van mijn favorieten op dit moment. Door de bijpassende plaatjes en labelsvellen past alles perfect bij elkaar.


Ik heb de boekenmal van Dutch Doobadoo als basis gebruikt. Verder wit cardstock en wat smal ribkarton.


De bloem en blaadjes heb ik uit het roze dessinpapier en ribkarton gestanst.


Het woord 'Baby' komt uit de blauwe hartjesmal en de banners uit de set Labels & Tags van Noor! Design.


 Deze heb ik ook uitgestanst uit ribbelkarton.


Ook de parelrand en de mooie kanten doilie heb ik uit wit cardstock gestanst, net als de kleine labeltjes die achter het plaatje gestoken zijn.

 

Wat een superschattig kaartje is het geworden he?

1 opmerking: