zondag 23 juni 2019

Hey Baby

Hey Baby,

Wat een geweldig schattig kaartje heb ik weer gemaakt al zeg ik het zelf. Ben zo weg van dit papier.


Het mooie papier met bijpassende labelvellen, Vintage Baby Boy.


Ik ben ook helemaal weg van de kleine bloemetjes van Little Happiness, Flowers, echt 1 van mijn favoriete stansjes op dit moment, en dan in combinatie met de nieuwe vlindertjes.


Alles in prachtige blauw en bruintinten, supermooi! Ik heb dan ook alle bloemetjes en andere papiertjes een vintage bruin inktrandje gegeven met bruine distressinkt.



De doilie en randjes zijn gestanst uit wit cardstock en ook bewerkt met bruine inkt! Kaartvorm is van Dutch Doobadoo.

Wat vinden jullie van dit kaartje?

2 opmerkingen:

  1. Heel schattig en lief met die kleine bloemetjes. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag je ook zeggen hoor! Is id een schattige kaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen