woensdag 26 juni 2019

Joy & Happiness

Hallo Allemaal,

Graag wil ik even de aandacht vestigen op de super leuke Challenge die elke maand door een van ons team verzonnen word. Deze maand heeft Judith een super leuk model uitgewerkt en jullie hebben nog 4 dagen om mee te doen. Dit is mijn uitwerking.


 Ik heb gekozen voor een zwarte achtergrond met waarop de mooie mal in rood uitgestanst goed tot zijn recht komt.

6002/1174 Noor! Design Stans Birthday
 6002/1174 

Van deze mal heb ik 5 x de bovenkant gebruikt.


De hertjes zitten mooi in het groen onderaan de kaart en ze verhinderen niet het uitnemen van de losse tags.

6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst
6002/0769   


De hertjes heb ik wit gestanst en op craft gemat.

6002/1018  Winter Wishes Hertenkop 
6002/1018 


De poinsetta is zo mooi gedetailleerd en mag dan ook niet ontbreken op mijn kaart.

6002/1048 Happy Holidays Poinsetti
6002/1048


Het papier komt verder uit mijn voorraad maar bij de Noortjes past alles.


En natuurlijk hebben we aan deze challenge ook weer een leuke prijs verbonden. We kiezen na eind juni met random de winnaar (wel zo eerlijk, dan maakt iedereen evenveel kans) en de winnaar krijgt van ons een leuke prijs van Noor! Design. 

Hoe je mee kan doen  vind je HIER

groetjes,

3 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Corry! Helaas heb ik de "mal" niet waarmee deze kaart moet worden gemaakt. Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kerstkaart!! Heel erg mooi gedaan!!
    Meedoen met deze challenge gaat me niet meer lukken, maar volgende keer ben ik er zeker weer bij!
    Groetjes Gerlinde

    BeantwoordenVerwijderen