dinsdag 25 juni 2019

Picture Please

Hallo allemaal.
Vandaag wil ik jullie een scrappagina laten zien. Deze pocket page pagina zit in een album van 27,5 x 23, 5 cm. Dit is een leuk formaat om te gebruiken. Deze pagina is de linker helft van een spread.


In het voorjaar zijn we naar het bloembollencorso geweest. Deze keer hebben we de wagens voorafgaand aan het corso bekeken. Eigenlijk vind ik dit nog leuker dan het corso zelf, omdat je nu de tijd hebt om om de wagens heen te lopen, meer de details te kunnen bekijken. 

Het paper bloc Easter.

En het paper bloc Lovely Aquarels.

En gewoon de tijd te hebben om alles goed te bekijken. Echt een fantastisch uitje. Het aantal foto's dat ik die middag gemaakt heb, zegt genoeg.

Voor deze pagina heb ik papier gebruikt uit 2 papier sets. De ondergrond van de grote pocket is gemaakt met Distress inkt en de stempelset script (6410/0468). De filmstrip (6002/1232) en de stans met de flourishes berries (6003/0090) geven leuke accenten.


Jullie zullen komende tijd vast nog veel meer foto's langs zien komen in mijn scrapwerk. Want ik heb er niet voor niets zo veel gemaakt.


Fijne dag verder, 

groeten Hanny

1 opmerking: