dinsdag 23 juli 2019

Christmas

Hoi allemaal,

Ik ben toch weer zo blij met onze nieuwe collectie en hiermee de uitbreiding van onder andere de kerststansjes. Je raadt het al ik heb voor deze week wederom een kerstkaart gemaakt. In de trant van een oud kerstliedje heb ik een Blue Christmas kaart gemaakt.


Dit is de kaart geworden. Ik heb dit keer gebruik gemaakt van een ticketmal met het gave Noor! Design Feli Navidad papier.


Mooie blauwe en rode tinten, voor mij hoeft het niet het traditionele rood en groen te zijn.

 

Je kunt ook echt nooit genoeg sparren hebben. 

    6002/1334 Nordic Christmas Herten

Deze nieuwe sparren uit de Nordic Christmas serie 6002/1335 heeft een mooi klein formaat en daarmee goed te verwerken op je kaart.

   
De nieuwe serie Nordic Christmas heeft ook een set rendieren 6002/1334 uitgebracht. 

6002/1044 Ovaal Blauw met sierrand

Op deze kaart heb ik er twee geplaatst. Na het uitstansen heb ik deze in de mal nog bewerkt met bruine distress inkt. 

 

Onder het plaatje heb ik nog een banner gemaakt met de 3 in 1 bannerpunch. 


Hierop heb ik de mooie Ovaal Blauw met sierrand 6002/1044 verwerkt. 

 
Bovenaan de kaart is een banner bevestigd met hierop de tekst Christmas. De Banner is afkomstig van de super handige Scrap Stans Labels & Tags 6002/1175.

Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Liefs,

2 opmerkingen: