dinsdag 24 september 2019

Dear Santa

Hoi allemaal,

Nooit gedacht nog eens een kerstkaart te maken met een Lama in de hoofdrol. Het leuke Lama knipvel en het Lama kerstpapier nodigen daar echter wel toe uit.


Dit is mijn kaart geworden. De basis is een kaart van 14,5 bij 14,5 cm.


Het designpapier dat ik voor deze kaart heb gebruikt is het Paper Bloc Merry Lama 6011/0617.

          

Langs de beide zijkanten van de kaart is de Blauw Randmal 6002/1383 verwerkt. Deze is afgewerkt. met blauwe Nuvodrops.

   

Aan de bovenkant van de kaart is de Rand Hulst uit de Jingle Bells collectie  6002/1230 verwerkt. Op de besjes en de sterretjes in de rand zijn Nuvodrops gebruikt.

6002/1230 Jingle Bells Rand Hulst   6002/0769 Happy Holidays Dennentakken en hulst

Op de kaart zelf is nog een strook van 8,5 bij 14,5 cm verwerkt en deze is opgebouwd met nog een strook van 8 bij 14 cm en een strook van 7,5 bij 13,5 cm. Langs de onderkant en de bovenkant is een stuk lint verwerkt. Op de strook zelf is ook nog een stukje kant verwerkt. 

  

Op de kaart zijn 2 tags gebruikt van Bella Lulu Tag Along 3000/0002. Aan de bovenkant van beide tags is de middelste doily van  de Blauwe Doily mal 6002/1384 gebruikt. 

        

Aan de linkerkant van de kaart is de geweldige Silent Night Kerstboom 6002/1144 geplaatst. Ik heb deze uit het designpapier gestanst. Zo lijkt het net alsof het sneeuwt.

  

Voor de bloemen heb ik gebruik gemaakt van de Floral Flourishes Charlotte. Ik ben helemaal weg van het stikrandje langs de bloemblaadjes. In het hartje heb ik met Nuvodrops een pareltje gemaakt.


Onder de bloemblaadjes heb ik wat hulst- en dennentakken van de Happy Holidays serie 6002/0769 verwerkt.


Over de beide tags heb ik wat verbandgaas bevestigd en hierop heb ik de Lama verwerkt. De Lama is afkomstig van het Bella Lulu knipvel Merry Lama 3000/0041. Aan de bovenkant de is de grappige tekst, gemat op cardstock, bevestigd.


Dit is mijn kaart voor deze week. Ik hoop dat ik jullie weer heb mogen inspireren.

Liefs,

1 opmerking: