maandag 9 september 2019

Hello Summer

Hallo Allemaal,

Deze keer een albumpje gemaakt met het Scrap papier Summer Vibes. Dit album heb ik gemaakt voor de verjaardag van mijn Nichtje!


Superfijn zo'n setje basismallen bij deze 6002/1141 Blauwe kantmal


Voor dit album ben ik aan de slag gegaan met het vrolijke scrappapier 6011/0612 Scrap Design papier Summer Vibes!


Enkele foto's van de binnenkant. 


Ik heb dit album basis gehouden.


Met enkele flapjes in het album heb ik meer plek voor de foto's.


Bij het designpapier zitten ook deze leuke Project Life Kaartjes!


In het album zit een kleine Flip waterval!









The end.


           Op de voorkant zit de mooie 6002/1290 Summer Vibes                                 Stansmal Flower.


6002/1290 Summer Vibes stansmal Flower

Aan de zijkant heb ik een splitpen met ring zitten. Hier omheen stukjes lint geknoopt, met leuke zomerse bedels.

6011/0612 SCR@P Design Paper Summer Vibes

Mijn nichtje heeft inmiddels het album gekregen met de foto's 
van de vakantie! Ze was er superblij mee!

Liefs 













0 reacties:

Een reactie posten