maandag 24 juni 2013

Doe@Ding Summerevent: Astrid Broer

En vandaag is ons Assie aan de beurt. Ook zij mag natuurlijk niet ontbreken op het Summerevent bij Doe@Ding op zaterdag 29 Juni:



Ik ben Astrid Broer, al jaren maak ik in mijn vrije tijd kaartjes en andere creaties.
Ik probeer dit nu zoveel mogelijk te combineren met verschillende Noor! Design artikelen.

Op het Summer Event bij Doe@ding ga ik een workshop geven met de nieuwe IJskristallen, zowel met de border als de losse ijskristallen !!

 


Ik hoop dat jullie gezellig bij mij komen aanschuiven om deze tag te maken :)


Jullie kunnen bij het Doe@Ding vooraf al een workshopkaart bestellen - klik hier!
Met deze workshopkaart kun je tijdens het Summerevent op Zaterdag 29 Juni in het Atlas Hotel aanschuiven bij 4 workshops naar keuze. 

De workshopkaarten worden niet opgestuurd. De kaart kan na betaling op 29 Juni vanaf 09.00 uur afgehaald worden bij de ticketbalie in het Atlas Hotel.


5 opmerkingen: