zaterdag 22 juni 2013

Doe@Ding Summerevent: Joyce Martens

En de volgende die zaterdag aanwezig zal zijn bij Doe@Ding namens Noor! Design is Joyce:

Ik ben Joyce Martens en ben sinds een jaar of 4 helemaal verslaafd aan het maken van scrapkaarten en projecten . Door dat mijn oudste zoontje begon knutselen en ik dacht "dan kan ik wel mee knutselen"... Ik kwam in aanraking met scrapkaarten en was verkocht. Natuurlijk ben ik trots dat ik dat ik deel uit mag maken van het geweldige Noor! Design team .



Bij het Doe@ding Summer Event laat ik je van alles zien wat je met de Noor! Design mallen kan doen en dan vooral met  leuke zakjes en doosjes. 

 


Dit zal in combinatie zijn met de bekende vlinderrand en ovaal stans die net uit zijn .... 


 
Ik hoop je te ontmoeten en te zien bij het Doe@ding Summer Event, we gaan er een feestje van maken.

Dat was Joyce, ik hoop dat jullie zaterdag ook bij Joyce even komen gluren zaterdag!

9 opmerkingen: