vrijdag 28 juni 2013

Komt tijd komt raad

Nog 1 nachtje slapen en dan is het zover: het Summerevent bij Doe@Ding. Ik ga zo ook eens even op mijn gemak mijn tas inpakken. Ik ga jullie morgen zelf de mogelijkheden laten zien met de Noor! Design Serie Back in Time.


Deze serie bestaat uit stansjes, stempels en een papierblokje. Alles prima te combineren om vintage kaarten te maken.


Hopelijk mogen we jullie morgen allemaal begroeten bij Doe@Ding in Spijkenisse. Om 10.00 uur gaan de deuren open van het Atlas hotel en zullen Diny Sprakel en ik het event officieel openen. We hebben morgen natuurlijk ook nog een leuke verrassing voor jullie. Deze mogen jullie bij mijn demotafal komen halen.

12 opmerkingen:

  1. Nou ik wens Diny en jou Jolanda heel veel plezier, en ik hoop dat jullie het heeeeeeel druk krijgen.
    Liefs Ghea
    Ooooo ja je kaart is beeldschoon geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een heel mooi kaartje
    tot morgen

    groetjes gré

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier staat de tas ook gereed voor morgen, om 8.00 u vertrekken we richting Spijkenisse en heb er echt zin in!! Tot morgen......

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart, Jolanda.

    Tot morgen, ben benieuwd, lees zoveel leuke verhalen over de demo's bij Doe@ding dat ik er nu ook maar eens heen ga.

    Groetjes,
    Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je kaart is geweldig mooi!
    Veel succes morgen bij het prachtige event in Spijkenisse!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Helemaal super. Mooi gedaan en wat keken meisjes vroeger totch serieus. Of zou dat van de fotograaf gemoeten hebben?
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart heb je weer gemaakt, superleuk gedaan.
    Liefs Hanny♥
    http://tierelantijntjes.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen