donderdag 20 juni 2013

Old Letter Rose


Gast Designer Jenny Dix heeft deze werkelijk schitterende kaart gemaakt.


Ze heeft een easelkaart gemaakt in prachtige paars tinten. De stempel Old Letter Rose 2 6410/0044 heeft ze gebruikt en prachtig ingekleurd. Ze heeft diverse kant , bloemen, swirls en parelkettingen gebruikt, voor een mooi romantisch effect.


Het is zo geweldig om te zien hoeveel creaties er gemaakt zijn met deze stempel en ik ben blij dat ik ook deze met jullie kan delen. Hebben jullie al een kaart gemaakt met deze stempel ?


12 opmerkingen:

  1. wow het is een schitterende kaart en heel mooi bewerkt.

    groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een topper van een kaart. super
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful!... Gorgeous lilac color.. FABULOUS Put together.. Great Details... Love it! :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow , wat een bjoetie! Zoooo moooooii!!

    Groetjes,
    Mnique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very elegant and rich-looking! The colors are superb!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze stempel is prachtig! Ik ben er enkele weken geleden mee aan de slag gegaan. Hier vind je het resultaat: http://mijnkaartenplezier.blogspot.be/2013/06/old-letter-rose.html
    Volgende keer ga ik deze kleuren een keertje proberen. Je kaartje ziet er adembenemend uit!
    Groetjes
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hij is prachtig zo in het paars. Ik heb deze stempel ook niet kunnen weerstaan, mijn kaartje met stempel vindt je op http://kaartjesvanliesbeth.blogspot.com, en de tweede komt morgen want die moet eerst ergens zijn aangekomen hihihi.
    groetjes Liesbeth
    ps. dit soort stempels zijn altijd welkom hoor, en dat vind ik dus duidelijk niet alleen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een Schitterende kaart!

    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw ontzettend mooie kaart!
    Groetjes arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtige kaart schitterende kleur

    BeantwoordenVerwijderen