donderdag 27 juni 2013

Summerevent Doe@Ding: Leonie van der Pluijm

Ook Leonie gaat jullie zaterdag op het Summerevent bij Doe@Ding iets leuks laten zien. Zij is expert in het maken van rozen met de Noor! Design Floral Flourishes mallen.

 


Hallo allemaal,
Vandaag wil ik jullie graag een kijkkastje laten zien, waarbij ik gebruik gemaakt heb van de Noor! Design mallen 6002/0162 en 6002/0156


Alle rozen zijn gemaakt met de 6002/0156 mallen en door de verschillende maten kun je heerlijk variƫren met de roosjes en ze passend maken voor allerlei projecten.


Ik heb de 6002/0162 mal verschillende keren uitgestanst en in stukjes geknipt om als takjes achter te rozen te gebruiken.



Verder heb ik het kastje aangekleed met leuke, kleine spulletjes en toen het project klaar was, ben ik er met witte acrylverf over heen gegaan om het een wat zachtere uitstraling te geven.


Het MDF Kijkkastje wat Leonie gebruikt heeft heb ik ontworpen voor Let's Get Bizzee en ziet er als volgt uit: (ook dit artikel is zaterdag te koop bij Doe@Ding)



Deze demo mag je dus ook zeker niet missen!


6 opmerkingen: